- importsource = "09528733-2005-03.txt"
 
- Artículo:
 Knowledge flow and capacity development
- Sub título:
 An introduction to the special issue
- Autor:
 Stuart C. Carr
Malcolm MacLachlan
- Página:
 199
- Sección:
 Editorial
- Publicación:
 Higher Education Policy
- Volúmen:
 18
- Número:
 3
- Periodo:
 September 2005
- ISSN:
 09528733
- SrcID:
 09528733-2005-03.txt
- Documento número 190389
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Some emerging demographic issues on Australia’s teaching academic workforce
- Autor:
 Graeme Hugo
- Página:
 207
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Higher Education Policy
- Volúmen:
 18
- Número:
 3
- Periodo:
 September 2005
- ISSN:
 09528733
- SrcID:
 09528733-2005-03.txt
- Documento número 190390
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Turning the ebbing tide
- Sub título:
 Knowledge flows and health in low income countries
- Autor:
 Eilish Mc Auliffe
Malcolm MacLachlan
- Página:
 231
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Higher Education Policy
- Volúmen:
 18
- Número:
 3
- Periodo:
 September 2005
- ISSN:
 09528733
- SrcID:
 09528733-2005-03.txt
- Documento número 190391
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Supporting academic staff
- Sub título:
 Meeting new expectations in higher education without compromising traditional faculty values
- Autor:
 Luanna H. Meyer
Ian M. Evans
- Página:
 243
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Higher Education Policy
- Volúmen:
 18
- Número:
 3
- Periodo:
 September 2005
- ISSN:
 09528733
- SrcID:
 09528733-2005-03.txt
- Documento número 190392
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Creating educational foundations in developing countries
- Sub título:
 Knowledge challenges for the tertiary education of secondary school teachers in Malawi
- Autor:
 Dixie Malawa – Banda
Samson MacJessie - Mbewe
- Página:
 257
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Higher Education Policy
- Volúmen:
 18
- Número:
 3
- Periodo:
 September 2005
- ISSN:
 09528733
- SrcID:
 09528733-2005-03.txt
- Documento número 190393
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
 - Enlace directo