- importsource = "09528733-2005-03.txt"
- Artículo:
Knowledge flow and capacity development
- Sub título:
An introduction to the special issue
- Autor:
Stuart C. Carr
Malcolm MacLachlan
- Página:
199
- Sección:
Editorial
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190389
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some emerging demographic issues on Australia’s teaching academic workforce
- Autor:
Graeme Hugo
- Página:
207
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190390
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Turning the ebbing tide
- Sub título:
Knowledge flows and health in low income countries
- Autor:
Eilish Mc Auliffe
Malcolm MacLachlan
- Página:
231
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190391
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting academic staff
- Sub título:
Meeting new expectations in higher education without compromising traditional faculty values
- Autor:
Luanna H. Meyer
Ian M. Evans
- Página:
243
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190392
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating educational foundations in developing countries
- Sub título:
Knowledge challenges for the tertiary education of secondary school teachers in Malawi
- Autor:
Dixie Malawa – Banda
Samson MacJessie - Mbewe
- Página:
257
- Sección:
Articles
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
18
- Número:
3
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2005-03.txt
- Documento número 190393
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
- Enlace directo