1. importsource = "09528733-2005-03.txt"
Se encontraron 33 resultados.
Artículo:

Knowledge flow and capacity development

Sub título:

An introduction to the special issue

Autor:

Stuart C. Carr

Malcolm MacLachlan

Página:

199

Sección:

Editorial

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190389
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Some emerging demographic issues on Australia’s teaching academic workforce

Autor:

Graeme Hugo

Página:

207

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190390
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Turning the ebbing tide

Sub título:

Knowledge flows and health in low income countries

Autor:

Eilish Mc Auliffe

Malcolm MacLachlan

Página:

231

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190391
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Supporting academic staff

Sub título:

Meeting new expectations in higher education without compromising traditional faculty values

Autor:

Luanna H. Meyer

Ian M. Evans

Página:

243

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190392
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating educational foundations in developing countries

Sub título:

Knowledge challenges for the tertiary education of secondary school teachers in Malawi

Autor:

Dixie Malawa – Banda

Samson MacJessie - Mbewe

Página:

257

Sección:

Articles

Publicación:

Higher Education Policy

Volúmen:

18

Número:

3

Periodo:

September 2005

ISSN:

09528733

SrcID:

09528733-2005-03.txt

  • Documento número 190393
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:29 p. m.
  • Enlace directo