- importsource = "09636625-2005-02.txt"
- Artículo:
Popular evolutionary osychology in the UK
- Sub título:
An unusual case of science in the media?
- Autor:
Angela Cassidy
- Página:
115
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
April 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-02.txt
- Documento número 844030
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Space, time and nature
- Autor:
Fiona Coyle
John Fairweather
- Resumen:
Exploring the public reception of biotechnology in New Zealand
- Página:
143
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
April 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-02.txt
- Documento número 844031
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading nano
- Autor:
Joachim Schummer
- Resumen:
The public interest in nanotechnology as reflected in purchase patterns of books
- Página:
163
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
April 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-02.txt
- Documento número 844032
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cloning sensations
- Autor:
Maja Horst
- Resumen:
Mass mediated articulation of social responses to controversial biotechnology
- Página:
185
- Sección:
Papers
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
April 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-02.txt
- Documento número 844033
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes towards genetics
- Autor:
Luisa Massarani
Ildeu de Castro Moreira
- Resumen:
A case study among Brazilian high school students
- Página:
201
- Sección:
Research notes
- Publicación:
Public Understanding Of Science
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
April 2005
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2005-02.txt
- Documento número 844034
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:50:13 a. m.
- Enlace directo