1. importsource = "10453830-1992-03.txt"
Se encontraron 8 resultados.
Artículo:

Review of observational methods in attention deficit hyperactivity disorder (ADHD): Implications for diagnosis

Autor:

Kathleen A. Platzam

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1992-03.txt

  • Documento número 1569794
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Family factors and student achievement: an avenue to increase students’ success

Autor:

Sandra L. Cristenson

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1992-03.txt

  • Documento número 1569795
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Testing models of school learning effects of quality of instruction, motivation, academic coursework, and homework on academic achievement

Autor:

Timothy Z. Keith

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1992-03.txt

  • Documento número 1569796
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

DSM-III-R, Treatment validity, and fictional analysis: further considerations for schools psychologists

Autor:

Thomas R. Kratochwill

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1992-03.txt

  • Documento número 1569797
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of observational methods in attention deficit hyperactivity disorder (ADHD): Implications for diagnosis

Autor:

Kathleen A. Platzam

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

7

Número:

3

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1992-03.txt

  • Documento número 1634589
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo