- importsource = "10453830-1995-04.txt"
- Artículo:
Cognitive and Academic Issues Related to Chronic Illness Are asthmatic children educationally handicapped?
- Autor:
Bruce G. Bender
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569859
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational Issues in childhood cancer
- Autor:
F. Daniel Armstrong
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569860
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pediatric HIV disease: effect on cognition, learning, and behavior
- Autor:
Pamela L. Wolters
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569861
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive functioning and academic achievement in children with insulin-dependent diabetes mellitus (IDDM)
- Autor:
Clarissa S. Holmes
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569862
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Epilepsy in the school aged child: cognitive-behavioral characteristics and effects on academic performance
- Autor:
Kathryn C. Black
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-04.txt
- Documento número 1569863
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo