1. importsource = "10453830-2005-01.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance

Autor:

Scott P Ardoin

Shannon M Suldo

Joseph Witt

Seth Aldrich

Erin McDonald

Página:

1

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424346
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students

Autor:

Jeff R Klein

Shane R Jimerson

Página:

23

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424347
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WISC-III Core Profiles for Students Referred or Found Eligible for Special Education and Gifted Programs

Autor:

Bettina Rae Robinson

Patti L Harrison

Página:

51

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424348
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The General (g), Broad, and Narrow CHC Stratum Characteristics of the WJ III and WISC-III Tests: A Confirmatory Cross-Battery Investigation

Autor:

LeAdelle Phelps

Kevin S McGrew

Susan N Knopik

Laurie Ford

Página:

66

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424349
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating the Readiness of Pre-Referral Intervention Teams for Use in a Problem Solving Model

Autor:

Matthew K Burns

Mike L Vanderwood

Susan Ruby

Página:

89

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

20

Número:

1

Periodo:

primavera 2005

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2005-01.txt

  • Documento número 424350
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo