- importsource = "10453830-2005-01.txt"
- Artículo:
Accuracy of Readability Estimates' Predictions of CBM Performance
- Autor:
Scott P Ardoin
Shannon M Suldo
Joseph Witt
Seth Aldrich
Erin McDonald
- Página:
1
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424346
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining Ethnic, Gender, Language, and Socioeconomic Bias in Oral Reading Fluency Scores among Caucasian and Hispanic Students
- Autor:
Jeff R Klein
Shane R Jimerson
- Página:
23
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424347
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WISC-III Core Profiles for Students Referred or Found Eligible for Special Education and Gifted Programs
- Autor:
Bettina Rae Robinson
Patti L Harrison
- Página:
51
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424348
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The General (g), Broad, and Narrow CHC Stratum Characteristics of the WJ III and WISC-III Tests: A Confirmatory Cross-Battery Investigation
- Autor:
LeAdelle Phelps
Kevin S McGrew
Susan N Knopik
Laurie Ford
- Página:
66
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424349
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the Readiness of Pre-Referral Intervention Teams for Use in a Problem Solving Model
- Autor:
Matthew K Burns
Mike L Vanderwood
Susan Ruby
- Página:
89
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2005
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2005-01.txt
- Documento número 424350
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo