- importsource = "10558896-2001-02.txt"
- Artículo:
Multimedia Enhanced Educational products as a tool to promote critical thinking in Adult students
- Autor:
Tomothy J. Ellis
- Página:
107
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Año:
2001
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-02.txt
- Documento número 1670007
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Middle school students ´technology practices and preferences: re- examining differences
- Autor:
Leslie M. Miller
Heidi Schweingruber
Christine L. Brandenburg
- Página:
125
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Año:
2001
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-02.txt
- Documento número 1670008
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of learner control and learning strategies on English as a foreign language (EFL) learning form interactive hypermedia lessons
- Autor:
Shiuo- Wen Yeh
James D. Lehman
- Página:
141
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Año:
2001
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-02.txt
- Documento número 1670009
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Judging a book by its cover! Stereotyping of Interactive media and its effect on the recall of text information
- Autor:
María José Álvarez- Torres
Punyashloke Mishra
Yong Zhao
- Página:
161
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Año:
2001
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-02.txt
- Documento número 1670010
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linking and timing information presentation in multimedia educational systems
- Autor:
Amelia K.
Tong
- Página:
185
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Año:
2001
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-02.txt
- Documento número 1670011
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-5