1. importsource = "10558896-2001-02.txt"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

Multimedia Enhanced Educational products as a tool to promote critical thinking in Adult students

Autor:

Tomothy J. Ellis

Página:

107

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

10

Número:

2

Año:

2001

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2001-02.txt

  • Documento número 1670007
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Middle school students ´technology practices and preferences: re- examining differences

Autor:

Leslie M. Miller

Heidi Schweingruber

Christine L. Brandenburg

Página:

125

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

10

Número:

2

Año:

2001

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2001-02.txt

  • Documento número 1670008
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of learner control and learning strategies on English as a foreign language (EFL) learning form interactive hypermedia lessons

Autor:

Shiuo- Wen Yeh

James D. Lehman

Página:

141

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

10

Número:

2

Año:

2001

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2001-02.txt

  • Documento número 1670009
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Judging a book by its cover! Stereotyping of Interactive media and its effect on the recall of text information

Autor:

María José Álvarez- Torres

Punyashloke Mishra

Yong Zhao

Página:

161

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

10

Número:

2

Año:

2001

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2001-02.txt

  • Documento número 1670010
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Linking and timing information presentation in multimedia educational systems

Autor:

Amelia K.

Tong

Página:

185

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

10

Número:

2

Año:

2001

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2001-02.txt

  • Documento número 1670011
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
  • Enlace directo