- importsource = "10558896-2003-03.txt"
- Artículo:
Bringing ADDIE to Life: Instructional Design at Its Best
- Autor:
Christine Peterson
- Página:
227
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Año:
2003
- Periodo:
Marzo 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-03.txt
- Documento número 1670038
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Purposes, Learning Goals, and Multimedia Production in Teacher Education
- Autor:
John Baird
- Página:
243
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Año:
2003
- Periodo:
Marzo 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-03.txt
- Documento número 1670039
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fostering Critical Thinking Skills Through a Web-Based Tutorial Programme for Final Year Medical Students— A Randomized Controlled Study
- Autor:
Shekhar M. Kumta
Pak L. Tsang
Leung K. Hung
Jack C.
. Cheng.
- Página:
267
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Año:
2003
- Periodo:
Marzo 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-03.txt
- Documento número 1670040
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Use of Comprehension Aids in a Hypermedia Environment: Investigating the Impact of Metacognitive Awareness and Epistemological Beliefs
- Autor:
Kendall Hartley
Lisa D. Bendixen.
- Página:
275
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Año:
2003
- Periodo:
Marzo 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-03.txt
- Documento número 1670041
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multi-Media and Databases for Historical Enquiry: A Report from the Trenches
- Autor:
Peter Hillis
- Página:
291
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Año:
2003
- Periodo:
Marzo 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-03.txt
- Documento número 1670042
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-5