- importsource = "10558896-2005-02.txt"
- Artículo:
All or Nothing: Levels of Sociability of a Pedagogical Software Agent and its Impact on Student Perceptions and Learning
- Autor:
Kathryn Hershey Dirkin
Punya Mishra
Ellen Altermatt
- Página:
113
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-02.txt
- Documento número 251857
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
YADBrowser: A Browser for Web-Based Educational Applications
- Autor:
Vicente Arturo Romero Zaldivar
Jon Ander Elorriaga Arandia
Mateo Lezcano Brito
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-02.txt
- Documento número 251858
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multimedia in a Science Learning Environment
- Autor:
Sribhagyam Srinivasan
Steven Crooks JPAG 151
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-02.txt
- Documento número 251859
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional Media Choice: Factors Affecting the Preferences of Distance Education Coordinators
- Autor:
Aner Caspi
Paul Gorsky
- Página:
169
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-02.txt
- Documento número 251860
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of Audio on Screen Captures in Software Application Instruction
- Autor:
Susan Walsh Veronikas
Nancy Maushak
- Página:
199
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Año:
2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-02.txt
- Documento número 251861
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo