1. importsource = "10558896-2006-01.txt"
Se encontraron 15 resultados.
Artículo:

Orienting Tasks and Their Impact on Learning and Attitudes in the Use of Hypertext

Autor:

James Gall

Página:

5

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

15

Número:

1

Periodo:

1er cuatrimestre 2006

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2006-01.txt

  • Documento número 593740
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Virtual Patient - Development, Implementation and Evaluation of an Innovative Computer Simulation for Postgraduate Nursing Students

Autor:

Debra Kiegaldie

Geoff White

Página:

31

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

15

Número:

1

Periodo:

1er cuatrimestre 2006

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2006-01.txt

  • Documento número 593741
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Role of Goal Structure in Undergraduates' Use of Self-Regulatory Processes in Two Hypermedia Learning Tasks

Autor:

Daniel C Moos

Roger Azevedo

Página:

49

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

15

Número:

1

Periodo:

1er cuatrimestre 2006

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2006-01.txt

  • Documento número 593742
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of Navigation Tools and Computer Confidence on Performance and Attitudes in a Hypermedia Learning Environment

Autor:

Yuyan Su

James D Klein

Página:

87

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

15

Número:

1

Periodo:

1er cuatrimestre 2006

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2006-01.txt

  • Documento número 593743
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Affective Feedback from Computers and its Effect on Perceived Ability and Affect: A Test of the Computers as Social Actor Hypothesis

Autor:

Punya Mishra

Página:

107

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

15

Número:

1

Periodo:

1er cuatrimestre 2006

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2006-01.txt

  • Documento número 593744
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
  • Enlace directo