- importsource = "10558896-2006-01.txt"
- Artículo:
Orienting Tasks and Their Impact on Learning and Attitudes in the Use of Hypertext
- Autor:
James Gall
- Página:
5
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
1er cuatrimestre 2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-01.txt
- Documento número 593740
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Virtual Patient - Development, Implementation and Evaluation of an Innovative Computer Simulation for Postgraduate Nursing Students
- Autor:
Debra Kiegaldie
Geoff White
- Página:
31
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
1er cuatrimestre 2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-01.txt
- Documento número 593741
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Role of Goal Structure in Undergraduates' Use of Self-Regulatory Processes in Two Hypermedia Learning Tasks
- Autor:
Daniel C Moos
Roger Azevedo
- Página:
49
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
1er cuatrimestre 2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-01.txt
- Documento número 593742
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of Navigation Tools and Computer Confidence on Performance and Attitudes in a Hypermedia Learning Environment
- Autor:
Yuyan Su
James D Klein
- Página:
87
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
1er cuatrimestre 2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-01.txt
- Documento número 593743
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Affective Feedback from Computers and its Effect on Perceived Ability and Affect: A Test of the Computers as Social Actor Hypothesis
- Autor:
Punya Mishra
- Página:
107
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
1
- Periodo:
1er cuatrimestre 2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-01.txt
- Documento número 593744
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:22 a. m.
- Enlace directo