- importsource = "10558896-2007-02.txt"
- Artículo:
Learning Through Multimedia Construction—A Complex Strategy
- Autor:
Christine Brown
- Página:
93
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-02.txt
- Documento número 251891
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ubiquitous Discussion Forum: Introducing Mobile Phones and Voice Discussion into a Web Discussion Forum
- Autor:
Fu-Hsiang Wei
Gwo-Dong Chen
Chin-Yeh Wang
LiangYiLi
- Página:
125
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-02.txt
- Documento número 251892
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Positive Emotion in Multimedia Learning Using Visual Illustrations Sanghoon Parkand Jung Lim
- Página:
141
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-02.txt
- Documento número 251893
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design of Digital Learning Material on Social-Psychological Theories for Nutrition Behavior Research
- Autor:
Maña C. Busstra
Cees De Graaf
Rob Hartog
- Página:
163
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-02.txt
- Documento número 251894
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Performance and Behavioral Outcomes in Technology-Supported Learning: The Role of Interactive Multimedia
- Autor:
Katia Passerini
- Página:
183
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-02.txt
- Documento número 251895
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo