- importsource = "10613773-2011-02.txt"
- Artículo:
A spreadsheet tool for antenna design
- Autor:
Karim Y. Kabalan
Ali El-Hajj
Mohammed Al-Husseini
Suha Mneimneh
- Página:
209
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-02.txt
- Documento número 92221
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Spreadsheets: The ideal tool for distance learning in engineering education
- Autor:
Kant E. Kanyarusoke
Jacek Uziak
- Página:
216
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-02.txt
- Documento número 92222
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Simulation of Ward Leonard test set and induction motor on MATLAB for teaching performance characteristics of induction motor to undergraduate students
- Autor:
B. Vahidi
M. R. Bank Tavakoli
- Página:
224
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-02.txt
- Documento número 92223
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multi-sensory method for teaching-learning recursion
- Autor:
Zoltan Katai
- Página:
234
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-02.txt
- Documento número 92224
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching and learning enhancement in undergraduate machine dynamics
- Autor:
El-Sayed Aziz
- Página:
244
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-02.txt
- Documento número 92225
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:04 p. m.
- Enlace directo