- importsource = "10779124-2001-01.txt"
- Artículo:
A Remote Learning System by Realtime Presentations on Web-Browser Synchronization
- Autor:
Toshio Souya
Makoto Kobayashi
Amane Nakajima
Katsumi Ohshima
- Página:
3
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2001-01.txt
- Documento número 1665336
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Virtual Classroom in Relation to Educational Models
- Autor:
Donald L. Williams
- Página:
23
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2001-01.txt
- Documento número 1665337
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Net Test: An Integrated Wheelbases Test Tool
- Autor:
Jianping Zhang
Donald H. Cooley
Yun Nin Ting
- Página:
33
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2001-01.txt
- Documento número 1665338
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relationship Between Learning Style and Achievement in a One-way Video, Two-way Audio Preservice Teacher Education Computer Literacy Course
- Autor:
Marcus D. Childresss
Richard C. Overbaugh
- Página:
57
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2001-01.txt
- Documento número 1665339
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effectiveness of Interactive Distance Education Technologies in K-12 Learning: A Meta-Analysis
- Autor:
Catherine S. Cavanaugh
- Página:
73
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2001-01.txt
- Documento número 1665340
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:49 p. m.
- Enlace directo