- importsource = "13625276-2014-09.txt"
- Artículo:
TEACHING, NOT TESTING
- Autor:
Roger Hunt
Marianne Pickles
- Resumen:
Test transcription as a way to teach listening
- Página:
4
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
94
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2014-09.txt
- Documento número 145593
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
TIDY TEACHING, MESSY LEARNING
- Autor:
Adrian Tennant
- Resumen:
Says learning isn’t linear
- Página:
8
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
94
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2014-09.txt
- Documento número 145594
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
C IS FOR CREATIVITY
- Autor:
Rod Ellis
Peter Lutzker
- Resumen:
Contribute to the creativity concept
- Página:
10
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
94
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2014-09.txt
- Documento número 145595
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
JUST LIKE YOU, JUST LIKE ME
- Autor:
Maria Kazakou
- Resumen:
Does some serious awareness-raising
- Página:
12
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
94
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2014-09.txt
- Documento número 145596
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
THE BLAME GAME
- Autor:
Youssef Nezrugui
- Resumen:
Investigates students’ attitudes to teachers
- Página:
14
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
94
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2014-09.txt
- Documento número 145597
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:43:00 p. m.
- Enlace directo