- importsource = "1537260x-2008-04.txt"
- Artículo:
From the editor: Remarks on a proven success
- Autor:
James R. Bailey
- Página:
450
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 2278
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mission statements in U.S. collages of Business: An empirical examination of their content with linkages to configurations nad performance
- Autor:
Timothy B. Palmer
Jeremy C. Short
- Página:
545
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 2279
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The nature of knowledge in Business schools
- Autor:
Robert Chia
Robin Holt
- Página:
471
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 2280
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer coaching: A relational process for accelerating career learning
- Autor:
Polly Parker
Douglas T. Hall
Kathy E. Kram
- Página:
487
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 2281
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cross-cultural consultancy initiatives to develop russian managers: an análisis of five western aid-funded programs
- Autor:
Kate Gilbert
Susan Cartwright
- Página:
504
- Sección:
Research and reviews
- Publicación:
Aacademy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
December 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260x-2008-04.txt
- Documento número 2282
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo