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Se encontraron 30 resultados.
Artículo:

Determinants and Consequences of Transaction Structure

Autor:

Mark B. Houston

Shane A. Johnson

Resumen:

When a buyer firm and a supplier firm plan to transact, what factors drive their choice of mechanism to govern the relation ship? Focusing on contract-governed versus joint venture-governed relationships, we present a theoretical framework that specifies the conditions that make one form of relationship structure or the other more appropriate

Página:

4

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412162
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
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Artículo:

The Emergence of Market Structure in New Repeat-Purchase Categories: The Interplay of Market Share and Retailer Distribution.

Autor:

Bart J. Bronnenberg

Vijay Mahajan

Wilfried R. Vanhonacker

Resumen:

Annually, U.S. manufacturers introduce more than 4000 new products into the American market for repeat-purchase or packaged goods

Página:

16

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412163
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
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Artículo:

Which Ad Works, When, Where, and How Often? Modeling the Effects of Direct Television Advertising.

Autor:

Gerard J. Tellis

Rajesh K. Chandy

Pattana Thaivanich

Resumen:

Firms spend billions of dollars each year on media advertising. Yet much of this expenditure is made without adequate testing

Página:

32

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412164
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
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Artículo:

Global Diffusion of Technological Innovations: A Coupled-Hazard Approach.

Autor:

Marnik G. Dekimpe

Philip M. Parker

Miklos Sarvary

Resumen:

The authors propose a new methodology called the "coupled-hazard approach" to study the global diffusion of technological innovations

Página:

47

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412165
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
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Artículo:

Consumer Choice Between Hedonic and Utilitarian Goods

Autor:

Ravi Dhar

Klaus Wertenbroch

Resumen:

Consumer perceptions and preferences have both hedonic and utilitarian dimensions. We show a fundamental asymmetry in how consumers trade off these dimensions in acquisition and forfeiture choices

Página:

60

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412166
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
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