- importsource = "173007-1989-03.txt"
- Artículo:
Position paper: Recommendations for certification of early childhood special educators 195 Prepared by the personnel subcommittee, division for early childhoods, council for exceptional children
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569071
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Kindergartners’ Preacademic skills and mainstreamed teachers’ knowledge: implications for special educators
- Autor:
Sarah Rule
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569072
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identification of critical skills for success in day care
- Autor:
Molly Murphy
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569073
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The self-concept of siblings of handicapped children: A comparison
- Autor:
Lily Dyson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569074
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The school psychologist’s role in the early childhood special education program
- Autor:
Anne H. Widerstrom
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-03.txt
- Documento número 1569075
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo