- importsource = "173007-1992-01.txt"
- Artículo:
The role values and facts in policy development for infants toddlers with disabilities and their families
- Autor:
James J. Gallagher
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
01
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-01.txt
- Documento número 1569168
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Family-guided assessment for IFSP development: Jumping off the family assessment bandwagon
- Autor:
Kristine L. Slentz
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
01
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-01.txt
- Documento número 1569169
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching self-catheterization skills to a child myelomeningocele in a preschool setting
- Autor:
Jo Robertson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
01
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-01.txt
- Documento número 1569170
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cathy L. Alpert
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
01
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-01.txt
- Documento número 1569171
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent and teacher perceptions of outcomes for typically developing children enrolled in integrated early childhood programs: a statewide survey
- Autor:
Charles A. Peck
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
16
- Número:
01
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1992-01.txt
- Documento número 1569172
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo