- importsource = "173007-1995-01.txt"
Se encontraron 14 resultados.
- Artículo:
Recommended practices in early childhood special education: validation and current use
- Autor:
Samuel L. Odom
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1995-01.txt
- Documento número 1569268
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
DEC Recommended practices: who uses them?
- Autor:
Corinne w. Garland
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1995-01.txt
- Documento número 1569269
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some Concerns About Process
- Autor:
Mark Wolery
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1995-01.txt
- Documento número 1569270
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The family-centered program rating scale: an instrument for program evaluation and change
- Autor:
Douglas L. Murphy
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1995-01.txt
- Documento número 1569271
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Satisfaction and struggles: family perceptions of early interventions services
- Autor:
R.A. McWIlliam
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1995
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1995-01.txt
- Documento número 1569272
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:54 a. m.
- Enlace directo