- importsource = "173007-1999-04.txt"
- Artículo:
Qualitative Analysis of Latino Parents' Religious Interpretations of Their Child's Disability
- Autor:
Debra Skinner
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1569352
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Through a New Looking Glass: Cultural Models and Early Intervention Research
- Autor:
Lucinda P. Bernheimer
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1569353
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Challenged to Expand Our Repertoire of Skills in Qualitative Research
- Autor:
Mary Jane Brotherson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1569354
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bringing Together Variable-Based and Person-Based Methods
- Autor:
Thomas S. Weisner
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1569355
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Importance of Practices: A National Study of General and Special Early Childhood Educators
- Autor:
Jennifer L. Kilgo
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1569356
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:55 a. m.
- Enlace directo