- importsource = "1998-06TERS.txt"
- Artículo:
Computer use levers power sharing: multicultural students styles of participation and knowledge.
- Autor:
Glenn L. DeVoogd
- Página:
351
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 1998
- SrcID:
1998-06TERS.txt
- Documento número 1474949
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparing Malaysian vocational and technology teachers to integrate computer technology in teaching vocational and technology subjects.
- Autor:
Shamsiah Mohamed
- Página:
365
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 1998
- SrcID:
1998-06TERS.txt
- Documento número 1474950
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New didactics for university instruction: why and how?.
- Autor:
Betty Collis
- Página:
373
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 1998
- SrcID:
1998-06TERS.txt
- Documento número 1474951
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An intelligent tutor for intrusion detection on computer systems.
- Autor:
Sandra Schiavo
- Página:
395
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 1998
- SrcID:
1998-06TERS.txt
- Documento número 1474952
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A learning environment for the conservation of area and its measurement: a computer micro world.
- Autor:
Maria Kordaki
- Página:
405
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
31
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 1998
- SrcID:
1998-06TERS.txt
- Documento número 1474953
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:14:21 a. m.
- Enlace directo
- 1-5