- importsource = "1999-05TERS.txt"
- Artículo:
Graduate student cognition during information retrieval using the World Wide Web: a pilot study.
- Autor:
Brian Hess
- Página:
11
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
MAY 1999
- SrcID:
1999-05TERS.txt
- Documento número 1474961
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using email for teaching.
- Autor:
C. D.Smith
H. E. Whiteley
S. Smith
- Página:
15
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
MAY 1999
- SrcID:
1999-05TERS.txt
- Documento número 1474962
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Speech recognition in the secondary school class on: an exploratory study.
- Autor:
Michael F. McTear
- Página:
27
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
MAY 1999
- SrcID:
1999-05TERS.txt
- Documento número 1474963
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Management of scoring sessions in alternative assessment: the computer assisted scoring approach.
- Autor:
Guillermo Solano-Flores
- Página:
47
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
MAY 1999
- SrcID:
1999-05TERS.txt
- Documento número 1474964
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computer based learning system for teaching computing: implementation and evaluation.
- Autor:
Glenn W. Rowe
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
MAY 1999
- SrcID:
1999-05TERS.txt
- Documento número 1474965
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
- Enlace directo
- 1-5