1. importsource = "1999-05TERS.txt"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

Graduate student cognition during information retrieval using the World Wide Web: a pilot study.

Autor:

Brian Hess

Página:

11

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

32

Número:

5

Periodo:

MAY 1999

SrcID:

1999-05TERS.txt

  • Documento número 1474961
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using email for teaching.

Autor:

C. D.Smith

H. E. Whiteley

S. Smith

Página:

15

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

32

Número:

5

Periodo:

MAY 1999

SrcID:

1999-05TERS.txt

  • Documento número 1474962
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Speech recognition in the secondary school class on: an exploratory study.

Autor:

Michael F. McTear

Página:

27

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

32

Número:

5

Periodo:

MAY 1999

SrcID:

1999-05TERS.txt

  • Documento número 1474963
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Management of scoring sessions in alternative assessment: the computer assisted scoring approach.

Autor:

Guillermo Solano-Flores

Página:

47

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

32

Número:

5

Periodo:

MAY 1999

SrcID:

1999-05TERS.txt

  • Documento número 1474964
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A computer based learning system for teaching computing: implementation and evaluation.

Autor:

Glenn W. Rowe

Página:

65

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

32

Número:

5

Periodo:

MAY 1999

SrcID:

1999-05TERS.txt

  • Documento número 1474965
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:15:06 a. m.
  • Enlace directo