1. importsource = "2000-01MARKET.TXT"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

An evaluation of two qualitative methods for conducting research into entrepreneurial decision making.

Autor:

Tony Hines

Página:

7

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2000

SrcID:

2000-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503044
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Management consultant meets a potential client for the first time: the pre-entry phase of consultancy in SMEs and the issues of qualitative research methodology.

Autor:

Ivana Adamson

Página:

17

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2000

SrcID:

2000-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503045
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Lost in music? Subjective personal introspection and popular music consumption.

Autor:

Avi Shankar

Página:

27

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2000

SrcID:

2000-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503046
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Emerging trends in the use of the Internet lessons from the football sector.

Autor:

John Beech

Simon Chadwick

Alan Tapp

Página:

38

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2000

SrcID:

2000-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503047
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Entrepreneurial marketing: a conceptualisation from qualitative Research.

Autor:

David Stokes

Página:

47

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

3

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2000

SrcID:

2000-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503048
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:23 a. m.
  • Enlace directo