- importsource = "2000-01THEO.TXT"
- Artículo:
Teaching as a mode of friendship
- Autor:
William K. Rawlins
- Página:
5
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-01THEO.TXT
- Documento número 1473680
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
To all the girls I' ve loved before: academic love letter on mentoring, power, and desire.
- Autor:
Kim Golombisky
Krista Hirschmann
- Página:
27
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-01THEO.TXT
- Documento número 1473681
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
So real illusions of black intellectualism: exploring race, roles and gender in the academy.
- Autor:
Ronald L. Jackson II
- Página:
48
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-01THEO.TXT
- Documento número 1473682
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Locating feminism's subject: the paradox of white femininity and the struggle to forge feminist alliances.
- Autor:
Aimme M. Carrillo Rowe
Elizabeth Bell
- Página:
64
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-01THEO.TXT
- Documento número 1473683
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The paradox of white femininity and the struggle to forge. feminist alliances.
- Autor:
Patrice M. Buzzanell
- Página:
81
- Publicación:
COMMUNICATION THEORY ISSN 00045411
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-01THEO.TXT
- Documento número 1473684
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:22:18 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-7