- importsource = "2000-02TERS.txt"
- Artículo:
Student characteristics and computer mediated Communication.
- Autor:
E.Vance Wilson
- Página:
67
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-02TERS.txt
- Documento número 1474983
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Managing the change frm face to face to distance training For SMEs.
- Autor:
Maria Ferraris
- Página:
77
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-02TERS.txt
- Documento número 1474984
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reserching computers and education.
- Autor:
Neil Selwyn
- Página:
93
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-02TERS.txt
- Documento número 1474985
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student´s skills and practices of using ICT: results of national assessment in Finland.
- Autor:
Marjaana Rahikainen
- Página:
103
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-02TERS.txt
- Documento número 1474986
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors influencing the success of computer mediated Communication environments in university teaching a review And case study.
- Autor:
Andrew Tolmie
- Página:
119
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2000
- SrcID:
2000-02TERS.txt
- Documento número 1474987
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:16:47 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6