- importsource = "2000-04TERS.txt"
- Artículo:
Experiences of using a public key infrastructure for the preparation of examination papers.
- Autor:
Andrew Young
- Página:
1
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2000
- SrcID:
2000-04TERS.txt
- Documento número 1474996
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond chat on the internet.
- Autor:
Albert L. Ingram
- Página:
21
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2000
- SrcID:
2000-04TERS.txt
- Documento número 1474997
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transparent and opaque boxes: do women and men have different computer programming pshychologies and styles?.
- Autor:
Peter McKenna
- Página:
37
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2000
- SrcID:
2000-04TERS.txt
- Documento número 1474998
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Closing of the gender gap in technology enriched science Education: a case study.
- Autor:
Janice Woodrow
- Página:
51
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2000
- SrcID:
2000-04TERS.txt
- Documento número 1474999
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet addiction, usage, gratification and pleasure experience: the Taiwan college students case.
- Autor:
Ming-Chun Hsaio
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
34
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2000
- SrcID:
2000-04TERS.txt
- Documento número 1475000
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:17:31 a. m.
- Enlace directo
- 1-5