1. importsource = "2001-01MARKET.TXT"
Se encontraron 6 resultados.
Artículo:

Interpretive consumer research: two more contributions to theory and practice.

Autor:

Avi Shankar

Crhistina Gouling

Página:

7

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

4

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2001

SrcID:

2001-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503055
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The direct marketing- direct consumer gap: qualitative insights.

Autor:

Martin Evans

Maurice Patterson

Lisa O´Malley

Página:

17

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

4

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2001

SrcID:

2001-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503056
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Marketing and political campaigning: mutually exclusive or exclusively mutual?

Autor:

Paul R. Baines

John Egan

Página:

25

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

4

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2001

SrcID:

2001-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503057
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The war metaphor in retailing: do soldiers see going shopping?

Autor:

Paul Whysall

Página:

34

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

4

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2001

SrcID:

2001-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503058
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Looking at me, looking at you: qualitative research and the politics of knowledge representations.

Autor:

Chris Hackley

Página:

42

Publicación:

QUALITATIVE MARKET RESEARCH AN INTERNATIONAL JOURNAL ISSN 13522752

Volúmen:

4

Número:

1

Periodo:

JANUARY - MARCH 2001

SrcID:

2001-01MARKET.TXT

  • Documento número 1503059
  • Actualizado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Creado el jueves, 20 de mayo de 2021 11:05:59 a. m.
  • Enlace directo