- importsource = "2001-03CATION.txt"
- Artículo:
Teaching Separations: Why, What, When, and How?
- Autor:
Phillip C. Wankat
- Página:
168
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2001
- SrcID:
2001-03CATION.txt
- Documento número 1470470
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Biotech Manufacturing Facility Design and Regulatory Compliance: Better Equipping Students for a Maturing Industry.
- Autor:
David E. Block
- Página:
188
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2001
- SrcID:
2001-03CATION.txt
- Documento número 1470471
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Course in Process Simulation: Using Object Oriented Programming Methodologies and Java.
- Autor:
David G. Taylor
- Página:
202
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2001
- SrcID:
2001-03CATION.txt
- Documento número 1470472
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Integrated, Real-Time Computing Environment for Advanced Process Control Development.
- Autor:
James H. van der Lee
- Página:
212
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2001
- SrcID:
2001-03CATION.txt
- Documento número 1470473
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Note on Stability Analysis Using Bode Plots.
- Autor:
Thomas F. Edgar
- Página:
218
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2001
- SrcID:
2001-03CATION.txt
- Documento número 1470474
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:57:26 p. m.
- Enlace directo