- importsource = "2001-09TERS.txt"
Se encontraron 4 resultados.
- Artículo:
Integrating communication formats: synchronous versus asynchronous and text based versus visual.
- Autor:
M.B. Ligorio
- Página:
103
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
37
- Número:
9
- Periodo:
SEPTEMBER 2001
- SrcID:
2001-09TERS.txt
- Documento número 1475028
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing efficient text presentation of multimedia CAI the evaluation of dynamic text patterns and the negative repetition effect on memory.
- Autor:
S.T.T. Huang
- Página:
127
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
37
- Número:
9
- Periodo:
SEPTEMBER 2001
- SrcID:
2001-09TERS.txt
- Documento número 1475029
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Four spaces of network learning models.
- Autor:
O.J.L. Tzeng
- Página:
141
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
37
- Número:
9
- Periodo:
SEPTEMBER 2001
- SrcID:
2001-09TERS.txt
- Documento número 1475030
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Obstacles to the integration of ICT in education: results from a worldwide educational assessment.
- Autor:
W.J. Pelgrum
- Página:
163
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
37
- Número:
9
- Periodo:
SEPTEMBER 2001
- SrcID:
2001-09TERS.txt
- Documento número 1475031
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:18 a. m.
- Enlace directo
- 1-4