- importsource = "2002-01TERS.txt"
- Artículo:
The lifelong learning game: season ticket or free transfer?.
- Autor:
Roy Hawkey
- Página:
5
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2002
- SrcID:
2002-01TERS.txt
- Documento número 1475043
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A dynamic-symbolic interface for geometric theorem discovery.
- Autor:
Francisco Botana
- Página:
21
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2002
- SrcID:
2002-01TERS.txt
- Documento número 1475044
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The evolution of pedagogic models for work based learning within a virtual university.
- Autor:
Martin Oliver
- Página:
37
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2002
- SrcID:
2002-01TERS.txt
- Documento número 1475045
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A spectrometer in the bedroom the development and potential of internet-based experiments.
- Autor:
Hugh M. Cartwright
- Página:
53
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2002
- SrcID:
2002-01TERS.txt
- Documento número 1475046
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using remote laboratories to extend access to science and engineering.
- Autor:
Chetz Colwell
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2002
- SrcID:
2002-01TERS.txt
- Documento número 1475047
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:19:56 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-9