- importsource = "2002-03CATION.txt"
- Artículo:
Experimental projects for the process control laboratory.
- Autor:
Richard D. Braatz
- Página:
182
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2002
- SrcID:
2002-03CATION.txt
- Documento número 1470495
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An introduction to drug delivery for Chemical Engineers.
- Autor:
Stephanie Farrell
- Página:
198
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2002
- SrcID:
2002-03CATION.txt
- Documento número 1470496
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mass transfer and cell growth kinetics in a bioreactor.
- Autor:
Ken K. Robinson
- Página:
216
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2002
- SrcID:
2002-03CATION.txt
- Documento número 1470497
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating Kinetics Characterization and Material Processing in the lab experience.
- Autor:
Roy L. McCullough
- Página:
226
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2002
- SrcID:
2002-03CATION.txt
- Documento número 1470498
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using test results for assessment to teaching and learning.
- Autor:
H. Henning Winter
- Página:
228
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2002
- SrcID:
2002-03CATION.txt
- Documento número 1470499
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:58:42 p. m.
- Enlace directo