- importsource = "2002-05TERS.txt"
- Artículo:
A visual programming approach for teaching cognitive modelling.
- Autor:
T.D. Collins
- Página:
11
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
5
- Periodo:
MAY 2002
- SrcID:
2002-05TERS.txt
- Documento número 1475058
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Writing development of Arab and Jewish students using cooperative learning (CL) and computer mediated communication (CMC).
- Autor:
R. Hertz-Lazarowitz
- Página:
19
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
5
- Periodo:
MAY 2002
- SrcID:
2002-05TERS.txt
- Documento número 1475059
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing aspects of children's written grammar.
- Autor:
C.E. Holdich
- Página:
37
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
5
- Periodo:
MAY 2002
- SrcID:
2002-05TERS.txt
- Documento número 1475060
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An architectural system for retrieving messages to respond dangling questions in learning forum.
- Autor:
C.K. Chang
- Página:
51
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
5
- Periodo:
MAY 2002
- SrcID:
2002-05TERS.txt
- Documento número 1475061
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online video media for continuing professional development in dentistry.
- Autor:
P.A. Reynolds
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
5
- Periodo:
MAY 2002
- SrcID:
2002-05TERS.txt
- Documento número 1475062
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:38 a. m.
- Enlace directo
- 1-5