- importsource = "2002-06TERS.txt"
- Artículo:
Introduction to a special section on multimedia in engineering education.
- Autor:
R.S. Heller
- Página:
109
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 2002
- SrcID:
2002-06TERS.txt
- Documento número 1475063
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A framework for the development of multimedia systems for use in engineering education.
- Autor:
J. Carter
- Página:
111
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 2002
- SrcID:
2002-06TERS.txt
- Documento número 1475064
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sites of construction: language learning, multimedia, and the international engineer.
- Autor:
A. Dlaska
- Página:
129
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 2002
- SrcID:
2002-06TERS.txt
- Documento número 1475065
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An interactive multimedia learning environment for VLSI built with COSMOS.
- Autor:
M.C. Angelides
- Página:
145
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 2002
- SrcID:
2002-06TERS.txt
- Documento número 1475066
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
EVA: an interactive Web-based collaborative learning environment.
- Autor:
L. Sherennetov
- Página:
161
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
6
- Periodo:
JUNE 2002
- SrcID:
2002-06TERS.txt
- Documento número 1475067
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:20:57 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6