- importsource = "2002-07TERS.txt"
- Artículo:
Multimedia support of early literacy learning.
- Autor:
L. Verhoeven
- Página:
207
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2002
- SrcID:
2002-07TERS.txt
- Documento número 1475069
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching and technology in higher education: student perceptions and personal reflections.
- Autor:
L.P. Barnes
- Página:
223
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2002
- SrcID:
2002-07TERS.txt
- Documento número 1475070
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating algorithm visualization technology into an undergraduate algorithms course: ethnographic studies of a social constructivist approach.
- Autor:
C.D. Hundhausen
- Página:
237
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2002
- SrcID:
2002-07TERS.txt
- Documento número 1475071
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hybrid instructional model combining Web based and classroom components.
- Autor:
B.W. Tuckman
- Página:
261
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2002
- SrcID:
2002-07TERS.txt
- Documento número 1475072
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student engagement with simulations.
- Autor:
C.H.J. Davies
- Página:
271
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
39
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2002
- SrcID:
2002-07TERS.txt
- Documento número 1475073
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:16 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-7