- importsource = "2003-01TERS.txt"
- Artículo:
The Jeliot 2000 program animation system.
- Autor:
R. Bem-Bassat Levy
- Página:
11
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2003
- SrcID:
2003-01TERS.txt
- Documento número 1475083
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distance learning in elementary schools in Cyprus: the evaluation methodology and results.
- Autor:
P.S. Anastasiades
- Página:
17
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2003
- SrcID:
2003-01TERS.txt
- Documento número 1475084
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computers in Russian Schools: current conditions main problems, and prospects for the future.
- Autor:
N. Reich
- Página:
41
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2003
- SrcID:
2003-01TERS.txt
- Documento número 1475085
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Respecting the human needs of students in the development of e-learning.
- Autor:
K. Humphreys
- Página:
57
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2003
- SrcID:
2003-01TERS.txt
- Documento número 1475086
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond Nintendo: design and assessment of educational video games for first and second grade students.
- Autor:
R. Rosas
- Página:
71
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2003
- SrcID:
2003-01TERS.txt
- Documento número 1475087
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:02 a. m.
- Enlace directo
- 1-5