- importsource = "2003-02TEC.txt"
- Artículo:
No cliché left behind: Why education policy is not like the movies.
- Autor:
Chris Dede
- Página:
5
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
MARCH - APRIL 2003
- SrcID:
2003-02TEC.txt
- Documento número 1487301
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dialogue: The method of choice in collective Communication.
- Autor:
Bela H. Banathy
- Página:
11
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
MARCH - APRIL 2003
- SrcID:
2003-02TEC.txt
- Documento número 1487302
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The moral dimensions of instructional design.
- Autor:
Russell T. Osguthorpe
Richard D. Osguthorpe
W. James Jacob
Randy Davies
- Página:
19
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
MARCH - APRIL 2003
- SrcID:
2003-02TEC.txt
- Documento número 1487303
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In defense of the solitary learner: A response to collaborative, constructivist education.
- Autor:
Keith B. Hooper
- Página:
24
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
MARCH - APRIL 2003
- SrcID:
2003-02TEC.txt
- Documento número 1487304
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A social-Constructivist adaptation of case-based reasoning: Integrating goal-based scenarios with computer-supported collaborative learning.
- Autor:
David Hung
Der-Thang Chen
Seng Chee Tan
- Página:
30
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
MARCH - APRIL 2003
- SrcID:
2003-02TEC.txt
- Documento número 1487305
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:25:59 a. m.
- Enlace directo