- importsource = "2003-02TERS.txt"
- Artículo:
Managing evolution and change in web based teaching and learning environments.
- Autor:
C. Paul
- Página:
99
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-02TERS.txt
- Documento número 1475088
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Concretizing the programming task: a case study in a secondary school.
- Autor:
J.M. Lavonen
- Página:
115
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-02TERS.txt
- Documento número 1475089
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A graphical partitioning model for learning common fraction: designing affordances on a web supported learning environment.
- Autor:
S.C. Kong
- Página:
137
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-02TERS.txt
- Documento número 1475090
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis and design of a web based authoring tool generating intelligent tutoring systems.
- Autor:
M. Moundridou
- Página:
157
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-02TERS.txt
- Documento número 1475091
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of student outcomes with and without teacher facilitates computer based instruction.
- Autor:
J. V. Powell
- Página:
183
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
40
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2003
- SrcID:
2003-02TERS.txt
- Documento número 1475092
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:20 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6