- importsource = "2003-05TERS.txt"
- Artículo:
Multiplayer educational services platforms.
- Autor:
L.J. Chang
- Página:
11
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
1
- Periodo:
MAY 2003
- SrcID:
2003-05TERS.txt
- Documento número 1475100
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"Cultures in negotiation": teachers acceptance resistance attitudes considering the infusion of technology into schools.
- Autor:
S. Demetriadis
- Página:
19
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
1
- Periodo:
MAY 2003
- SrcID:
2003-05TERS.txt
- Documento número 1475101
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An instrument for multidisciplinary courseware teams to share knowledge and experiences.
- Autor:
C. van der Mast
- Página:
39
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
1
- Periodo:
MAY 2003
- SrcID:
2003-05TERS.txt
- Documento número 1475102
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An activity theory approach to research of ICT integration in Singapore schools.
- Autor:
D. Hang
- Página:
49
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
1
- Periodo:
MAY 2003
- SrcID:
2003-05TERS.txt
- Documento número 1475103
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet assisted versus traditional distance learning environments: factors affecting students preferences.
- Autor:
R. Beyth-Marom
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
1
- Periodo:
MAY 2003
- SrcID:
2003-05TERS.txt
- Documento número 1475104
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:22:57 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-7