- importsource = "2003-07TERS.txt"
- Artículo:
Assisting the uptake of online resources: why good learning resources are not enough.
- Autor:
G. Calverley
- Página:
205
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2003
- SrcID:
2003-07TERS.txt
- Documento número 1475113
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Description of novelty, novelty of description: a dialectic analysis of a Web based course.
- Autor:
J.J. Perold
- Página:
225
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2003
- SrcID:
2003-07TERS.txt
- Documento número 1475114
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multimedia learning system and its effect on self efficacy in database modeling and design.
- Autor:
W. Cheung
- Página:
249
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2003
- SrcID:
2003-07TERS.txt
- Documento número 1475115
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
College student Web use, perceptions of information credibility, and verification behavior.
- Autor:
M.J. Metzger
- Página:
271
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2003
- SrcID:
2003-07TERS.txt
- Documento número 1475116
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using sentence openers to foster student interaction in computer mediated learning environments.
- Autor:
A.W. Lazonder
- Página:
291
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
7
- Periodo:
JULY 2003
- SrcID:
2003-07TERS.txt
- Documento número 1475117
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:23:44 a. m.
- Enlace directo
- 1-5