- importsource = "2003-08TERS.txt"
- Artículo:
Documenting Collaborative Learning What should be measured and how?.
- Autor:
S. Puntambekar
- Página:
309
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475076
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Authority And Convergence In Collaborative Learning.
- Autor:
N. H. Narayanan
- Página:
313
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475077
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing The Roles Of Representations In Face To Face And Online Computer Supported.
- Autor:
D. D. Suthers
- Página:
355
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475078
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Combining Qualitative Evaluation And Social Network Analysis For The Study Of Classroom Social Interactions.
- Autor:
A.Martínez
- Página:
353
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475079
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Graphical methods for analysing successful collaborative problem solving.
- Autor:
R. Joiner
- Página:
369
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475080
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:21:33 a. m.
- Enlace directo