- importsource = "2004-01TERS.txt"
- Artículo:
Improving Children’s Writing Grammar And Style.
- Autor:
R. G. Holdich
- Página:
1
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2004
- SrcID:
2004-01TERS.txt
- Documento número 1475125
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Optimising ICT Effectiveness In Instruction And Learning Multi Level transformation theory a pilot project in secondary education.
- Autor:
T. Mooij
- Página:
25
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2004
- SrcID:
2004-01TERS.txt
- Documento número 1475126
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects Of Confidence Scores And Remedial Instruction On Prepositions Learning In Adaptive Hypermedia.
- Autor:
S. W. Yeh
- Página:
45
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2004
- SrcID:
2004-01TERS.txt
- Documento número 1475127
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Group-Decision Approach For Evaluating Educational Websites.
- Autor:
G. J. Hwang
- Página:
65
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2004
- SrcID:
2004-01TERS.txt
- Documento número 1475128
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Augmenting face to face courses with student developed exam questions.
- Autor:
E. V. Wilson
- Página:
87
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2004
- SrcID:
2004-01TERS.txt
- Documento número 1475129
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:18 a. m.
- Enlace directo
- 1-5