- importsource = "2004-03CATION.txt"
- Artículo:
A quadruple-tank process control experiment.
- Autor:
Richard D. braatz
- Página:
174
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470542
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A respiration experiment to introduce ChE principles.
- Autor:
Stephanie Farrell
- Página:
182
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470543
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A dust explosion apparatus suitable for use in lecture demonstrations.
- Autor:
Edward Shanley
- Página:
188
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470544
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Compressible flow analysis: Discharging vessels.
- Autor:
P. M. Machniewsky
- Página:
190
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470545
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigation into the propagation of baker’s yeast A laboratory experiment in biochemical enginnering.
- Autor:
Matthew T. Hardin
- Página:
196
- Publicación:
CHEMICAL ENGINEERING EDUCATION ISSN 00092479
- Volúmen:
38
- Número:
3
- Periodo:
FALL 2004
- SrcID:
2004-03CATION.txt
- Documento número 1470546
- Actualizado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Creado el lunes, 3 de mayo de 2021 12:59:59 p. m.
- Enlace directo