- importsource = "2004-03TRENDS.txt"
- Artículo:
Once Upon a Time for the Soul Homo Narrans: Story mind story soul
- Página:
3
- Publicación:
COMMUNICATION RESEARCH TRENDS ISSN 00219916
- Volúmen:
23
- Número:
3
- Periodo:
JULY - SEPTEMBER 2004
- SrcID:
2004-03TRENDS.txt
- Documento número 1473664
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Story structure Story listening effects.
- Página:
6
- Publicación:
COMMUNICATION RESEARCH TRENDS ISSN 00219916
- Volúmen:
23
- Número:
3
- Periodo:
JULY - SEPTEMBER 2004
- SrcID:
2004-03TRENDS.txt
- Documento número 1473665
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Soul medicine, spirit pills.
- Página:
7
- Publicación:
COMMUNICATION RESEARCH TRENDS ISSN 00219916
- Volúmen:
23
- Número:
3
- Periodo:
JULY - SEPTEMBER 2004
- SrcID:
2004-03TRENDS.txt
- Documento número 1473666
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Story A way of connecting seeds: A way of learning tools: A way of creating scrapbook: A way of remembering Fireflash: A way of visioning the future.
- Página:
11
- Publicación:
COMMUNICATION RESEARCH TRENDS ISSN 00219916
- Volúmen:
23
- Número:
3
- Periodo:
JULY - SEPTEMBER 2004
- SrcID:
2004-03TRENDS.txt
- Documento número 1473667
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Story-preaching Story teaching bridges: making new connections circles: Creating places knowledge Expanding our research.
- Página:
14
- Publicación:
COMMUNICATION RESEARCH TRENDS ISSN 00219916
- Volúmen:
23
- Número:
3
- Periodo:
JULY - SEPTEMBER 2004
- SrcID:
2004-03TRENDS.txt
- Documento número 1473668
- Actualizado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Creado el martes, 4 de mayo de 2021 12:16:11 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6