- importsource = "2004-04TERS.txt"
- Artículo:
Encouraging Equitable Online Participation Through Curriculum Articulation.
- Autor:
K. Masters
- Página:
319
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2004
- SrcID:
2004-04TERS.txt
- Documento número 1475141
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Crossing The Digital Divide Safely And Trustingly How ecologies of learning scaffold the journey.
- Autor:
D. Van der Westhuizen
- Página:
333
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2004
- SrcID:
2004-04TERS.txt
- Documento número 1475142
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors Influencing The Adoption Of The Internet As A Teaching Tool At Foreign Language Schools.
- Autor:
J.L.Todesco
- Página:
353
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2004
- SrcID:
2004-04TERS.txt
- Documento número 1475143
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Framework Of Synthesizing Tutoring Conversation Capability With Web-Based Distance Education Courseware.
- Autor:
A.C.Graesser
- Página:
375
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2004
- SrcID:
2004-04TERS.txt
- Documento número 1475144
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of training and practice Computer Supported Inquiry Learning.
- Autor:
J. Beishuizen
- Página:
389
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
42
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2004
- SrcID:
2004-04TERS.txt
- Documento número 1475145
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:25:11 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-6