- importsource = "2005-01TEC.txt"
- Artículo:
Why design-based research is both important and difficult.
- Autor:
Chris Dede
- Página:
5
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487351
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Resuscitating research in educational technology: Using game-based learning research as a lens for looking at design-based research.
- Autor:
Kurt D. Squire
- Página:
8
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487352
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Eat your vegetables and do your homework: A design-based investigation of enjoyment and meaning in learning.
- Autor:
Sasha Barab
Anne Arici
Craig Jackson
- Página:
15
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487353
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design-based research strategies for developing a scientific inquiry curriculum in a multi-user virtual environment.
- Autor:
Brian Nelson
Diane Jass Ketelhut
Jody Clarke
Cassie Bowman
Chris Dede
- Página:
21
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487354
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The classroom as “living laboratory”: Design-based research for understanding, comparing, and evaluating learning science through design.
- Autor:
Yasmin B. Kafai
- Página:
28
- Publicación:
EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY - FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-01TEC.txt
- Documento número 1487355
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
- Enlace directo