1. importsource = "2005-01TEC.txt"
Se encontraron 11 resultados.
Artículo:

Why design-based research is both important and difficult.

Autor:

Chris Dede

Página:

5

Publicación:

EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

JANUARY - FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-01TEC.txt

  • Documento número 1487351
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Resuscitating research in educational technology: Using game-based learning research as a lens for looking at design-based research.

Autor:

Kurt D. Squire

Página:

8

Publicación:

EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

JANUARY - FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-01TEC.txt

  • Documento número 1487352
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Eat your vegetables and do your homework: A design-based investigation of enjoyment and meaning in learning.

Autor:

Sasha Barab

Anne Arici

Craig Jackson

Página:

15

Publicación:

EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

JANUARY - FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-01TEC.txt

  • Documento número 1487353
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design-based research strategies for developing a scientific inquiry curriculum in a multi-user virtual environment.

Autor:

Brian Nelson

Diane Jass Ketelhut

Jody Clarke

Cassie Bowman

Chris Dede

Página:

21

Publicación:

EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

JANUARY - FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-01TEC.txt

  • Documento número 1487354
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The classroom as “living laboratory”: Design-based research for understanding, comparing, and evaluating learning science through design.

Autor:

Yasmin B. Kafai

Página:

28

Publicación:

EDUCATIONAL TECHNOLOGY ISSN 1537260X

Volúmen:

45

Número:

1

Periodo:

JANUARY - FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-01TEC.txt

  • Documento número 1487355
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 11:26:59 a. m.
  • Enlace directo