- importsource = "2005-01TERS.txt"
Se encontraron 4 resultados.
- Artículo:
Incorporating Internet resources into classroom practice: pedagogical perspectives and strategies of secondary school subject teachers.
- Autor:
S. Hennessy
- Página:
1
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2005
- SrcID:
2005-01TERS.txt
- Documento número 1475166
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of telepointer on student performance and preference.
- Autor:
S. Hayne
- Página:
35
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2005
- SrcID:
2005-01TERS.txt
- Documento número 1475167
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mobile additional features in authoring tools for personalized tutoring.
- Autor:
E. Alepis
- Página:
53
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2005
- SrcID:
2005-01TERS.txt
- Documento número 1475168
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of 5 to 6 year-old children’s peer dynamics and dialectical learning in a computer based technology rich classroom environment.
- Autor:
E. Hyun
- Página:
69
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
1
- Periodo:
JANUARY 2005
- SrcID:
2005-01TERS.txt
- Documento número 1475169
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
- Enlace directo
- 1-4