1. importsource = "2005-01TERS.txt"
Se encontraron 4 resultados.
Artículo:

Incorporating Internet resources into classroom practice: pedagogical perspectives and strategies of secondary school subject teachers.

Autor:

S. Hennessy

Página:

1

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

1

Periodo:

JANUARY 2005

SrcID:

2005-01TERS.txt

  • Documento número 1475166
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of telepointer on student performance and preference.

Autor:

S. Hayne

Página:

35

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

1

Periodo:

JANUARY 2005

SrcID:

2005-01TERS.txt

  • Documento número 1475167
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mobile additional features in authoring tools for personalized tutoring.

Autor:

E. Alepis

Página:

53

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

1

Periodo:

JANUARY 2005

SrcID:

2005-01TERS.txt

  • Documento número 1475168
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A study of 5 to 6 year-old children’s peer dynamics and dialectical learning in a computer based technology rich classroom environment.

Autor:

E. Hyun

Página:

69

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

1

Periodo:

JANUARY 2005

SrcID:

2005-01TERS.txt

  • Documento número 1475169
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:22 a. m.
  • Enlace directo