- importsource = "2005-02TERS.txt"
- Artículo:
Assessing metacognitive knowledge in web based Call: a neural network approach.
- Autor:
S.W. Yeh
- Página:
97
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-02TERS.txt
- Documento número 1475170
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is a hypertext a book or space? The impact of different introductory metaphors on hypertext construction.
- Autor:
R. Bromme
- Página:
115
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-02TERS.txt
- Documento número 1475171
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Heterogeneity of learning material in synchronous computer supported collaborative modelling.
- Autor:
N. Avouris
- Página:
135
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-02TERS.txt
- Documento número 1475172
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher oriented adaptive web based environment for supporting practical teaching models: a case study of school for all.
- Autor:
S.S.C. Young
- Página:
155
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-02TERS.txt
- Documento número 1475173
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Virtual collaborative learning environments for music: networked drumsteps.
- Autor:
J. Bligh
- Página:
173
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
FEBRUARY 2005
- SrcID:
2005-02TERS.txt
- Documento número 1475174
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
- Enlace directo
- 1-5