1. importsource = "2005-02TERS.txt"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

Assessing metacognitive knowledge in web based Call: a neural network approach.

Autor:

S.W. Yeh

Página:

97

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

2

Periodo:

FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-02TERS.txt

  • Documento número 1475170
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is a hypertext a book or space? The impact of different introductory metaphors on hypertext construction.

Autor:

R. Bromme

Página:

115

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

2

Periodo:

FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-02TERS.txt

  • Documento número 1475171
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Heterogeneity of learning material in synchronous computer supported collaborative modelling.

Autor:

N. Avouris

Página:

135

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

2

Periodo:

FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-02TERS.txt

  • Documento número 1475172
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teacher oriented adaptive web based environment for supporting practical teaching models: a case study of school for all.

Autor:

S.S.C. Young

Página:

155

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

2

Periodo:

FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-02TERS.txt

  • Documento número 1475173
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Virtual collaborative learning environments for music: networked drumsteps.

Autor:

J. Bligh

Página:

173

Publicación:

COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962

Volúmen:

44

Número:

2

Periodo:

FEBRUARY 2005

SrcID:

2005-02TERS.txt

  • Documento número 1475174
  • Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:37 a. m.
  • Enlace directo