- importsource = "2005-04TERS.txt"
- Artículo:
Present state of CAD teaching in Spanish Universities.
- Autor:
R.R. Garcia
- Página:
201
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2005
- SrcID:
2005-04TERS.txt
- Documento número 1475175
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using web based instruction to improve large undergraduate biology courses.
- Autor:
S. Riffell
- Página:
217
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2005
- SrcID:
2005-04TERS.txt
- Documento número 1475176
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personalized e-learning system using item response theory.
- Autor:
C.M Chen
- Página:
237
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2005
- SrcID:
2005-04TERS.txt
- Documento número 1475177
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning and diagnosis of individual and class conceptual perspectives: an intelligent systems approach using clustering techniques.
- Autor:
S. Cheng
- Página:
257
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2005
- SrcID:
2005-04TERS.txt
- Documento número 1475178
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender issues and computers: college computer science education in Taiwan.
- Autor:
T.S. Fan
- Página:
285
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
APRIL 2005
- SrcID:
2005-04TERS.txt
- Documento número 1475179
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:26:54 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-8