- isn = "00144029"
- Artículo:
Embracing new special education strategies for African-americanStudents
- Autor:
Festus E. Obiakor
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1992
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1992-02.txt
- Documento número 1568720
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Multicultural education training for special educators working With African-American youth
- Autor:
Bridgie Alexis Ford
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1992
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1992-02.txt
- Documento número 1568721
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Culturally sensitive instructional practices for African-American Learners with disabilities
- Autor:
Mary E. Franklin
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1992
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1992-02.txt
- Documento número 1568722
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
estructuring the participation of African-American parents in Special education
- Autor:
Beth Harry
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1992
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1992-02.txt
- Documento número 1568723
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of selected theater rehearsal techniques activities with African-American adolescents labeled “behavior disorder”
- Autor:
Mary J. Anderson
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1992
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1992-02.txt
- Documento número 1568724
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:48 a. m.
- Enlace directo