- isn = "00333085"
- Artículo:
The impact of pictorial stimulus on written expression output of adolescents and adults
- Autor:
Jason C. Cole
Tracy A. Muenz
Bryan Y. Ouchi
Nadeen L. Kaufman
Alan S. Kaufman
- Página:
1
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 395358
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WISC-R factor structures among White, Mexican American, and African American children: A research note
- Autor:
Richard R. Valencia
Richard J. Rankin
Tom Oakland
- Página:
11
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 395359
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A theoretical framework for training monolingual school psychologists to work with multilingual/multicultural children: An exploration of the major competencies
- Autor:
Sharon-Ann Gopaul-McNicol
- Página:
17
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 395360
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Time-in/time-out as a response to noncompliance and inappropriate behavior with children with developmental disabilities: Two case studies
- Autor:
D. Joe Olmi
Robert C. Sevier
Deborah F. Nastasi
- Página:
31
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 395361
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effectiveness of a transitional prekindergarten program on later academic achievement
- Autor:
Roberta L. Buntaine
Virginia K. Costenbader
- Página:
41
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 395362
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo