- isn = "03054985"
- Artículo:
Education and a meaningful life
- Autor:
John White
- Página:
423
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 627424
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education as a mechanism for conflict resolution in Northern Ireland
- Autor:
Bernadette C. Hayes
Ian McAllister
- Página:
437
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 627425
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring pupil segregation between specialist and non-specialist schools
- Autor:
Sonia R. Exley
- Página:
451
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 627426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Religious schools in London: school admissions, religious composition and selectivity
- Autor:
Rebecca Allen
Anne West
- Página:
471
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 627427
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reflections on Allen and West’s paper: ‘Religious schools in London: school admissions, religious composition and selectivity’
- Autor:
Gerald Grace
- Página:
495
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
35
- Número:
4
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-04.txt
- Documento número 627428
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo